SA nitidès de sesteves fotos m'impresiona i tot!!Fantàstica!Salut!
Gracies Consuelo,aquesta foto la vaig fer amb una compacta "tot Terreny" i amb ajuda d'es photoshop,ja te diré un parell de trucus molt facils!
¿Y el mensaje?
¿que opinas?
SA nitidès de sesteves fotos m'impresiona i tot!!
ResponderEliminarFantàstica!
Salut!
Gracies Consuelo,aquesta foto la vaig fer amb una compacta "tot Terreny" i amb ajuda d'es photoshop,ja te diré un parell de trucus molt facils!
ResponderEliminar¿Y el mensaje?
ResponderEliminar