sábado, 5 de septiembre de 2009

"El mensage es la botella"

3 comentarios:

  1. SA nitidès de sesteves fotos m'impresiona i tot!!
    Fantàstica!
    Salut!

    ResponderEliminar
  2. Gracies Consuelo,aquesta foto la vaig fer amb una compacta "tot Terreny" i amb ajuda d'es photoshop,ja te diré un parell de trucus molt facils!

    ResponderEliminar

¿que opinas?