Hola, simpatic primer plano.Permeteu comentaris ... sa foto de capçalera bona, el disseny m'agrada, però en canvi veig sa foto massa gran, baix sa meua modesta opinio. Gràcies per acceptar el meu comentari. Salutacions.
Uff!! Quina mirada... m'intimida!!Salut!
¿que opinas?
Hola, simpatic primer plano.
ResponderEliminarPermeteu comentaris ... sa foto de capçalera bona, el disseny m'agrada, però en canvi veig sa foto massa gran, baix sa meua modesta opinio.
Gràcies per acceptar el meu comentari.
Salutacions.
Uff!! Quina mirada... m'intimida!!
ResponderEliminarSalut!