martes, 24 de febrero de 2009

2 comentarios:

  1. Hola, simpatic primer plano.
    Permeteu comentaris ... sa foto de capçalera bona, el disseny m'agrada, però en canvi veig sa foto massa gran, baix sa meua modesta opinio.
    Gràcies per acceptar el meu comentari.
    Salutacions.

    ResponderEliminar

¿que opinas?